Sunday, May 17, 2009

ayo!

Ayo, naa ba ko diha?
Mao ni ang pasiunang mga tinulo sa nag-awas nga kinuwanggol sa pagkayabag...
heeh ang tinuod gikapoy na kog suwat ug iningles nahurot-hurot na ang pundo sa bodega ug dili na sab maayo palabian ug bun-og ang mga tinaguan sa baol kay kada adlaw kinahanglan ko magsulat ug mga balita lab-as ug mga bahaw aron dunay madawat kung magkugi na ang among accountant sa pag-compute sa sweldo kada kinsena.

hay kasakit sa akong ulo murag paminaw nako maibot na ni hapit, di man pud siguro ni swine flu kay permanente ko man ni bation nga kasakit sa ulo matag takdol sa bulan... buyag lang.

o para noy, diri ra usa ko kay testing pa baya ni, magtabi ra nya tag daghan sa sunod, Sa karon tabangi kog ampo nga mo epek ang duha ka advil akong giinom ganiha kay mrag nangurog na ko sa kasakit sa akong ulo.

No comments:

Post a Comment