Tuesday, May 19, 2009

kugihan pa


nia nasab ko, kugihan pa kuno magsulat kay bag-o paman, o tingale kay bisaya ni di kaayo lisod maghuna-huna saon pagbalay sa isulat. Mao pay pag abot sa barraks (hehe murag sundalo pero mao man ni ilang tawag sa mga boarding house diri sa saipan, hasta sa Palau mao pud)
ngita na pud unsa lutuon tapol na unta nindot nlang muligid tan-aw ug pelikula pero gutom man sad.


ing-ani nalang siguro akong gusto
isud-an karon kay dali ra pero dili ing-ani kadaghan no!



duna pa koy tiwasonon nga pelikula inarkilahan tawon tag $2 ang isa, ugma na diay ang due date ato kinahanglan tiwason jud karon maskig duka
na ug kapoy pa. Permi nalang tawon mabuntagan ang tv gaandar kay maabtan mag duka samtang gahigda ko.

hay laing adlaw na pud ugma, ngita na pud ug upat ka estorya para makaabot sa qouta hastang lisura baya mangita ug storya diri di pareha sa pinas nga gusto ug publisity ang mga tao didto,. diri saon man puro man parente tibook isla busa hilom sila tanan dili mostorya kun dunay mahitabo.

Hantud ron wa pay suspect nadakpan or updates ba kaha sa koreano nga tindero nga gipatay adtong isang gabii matud sa polis. o di ba kaha ako ray gamata ug morning uny ana iskopan na diay ko sa pikas dyaryo ugma kay wa pa koy update.
o diri na lang sab ha kay kapoy akong kamot oi sige type para makasweldo..hehe yaw saba sa akong amo basig iputbol ko. babels

No comments:

Post a Comment